Oferta Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kępnie rok szkolny 2023/2024
19 Listopada 2023Zajęcia dla dzieci i młodzieży prowadzone w poradni
zajęcia socjoterapeutyczne w poradni dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych i ponadpodstawowych z problemami emocjonalnymi, problemami w zachowaniu, trudnościami w nawiązywaniu i budowaniu relacji z rówieśnikami.
Osoby prowadzące: mgr Anna Kłobuch (pedagog, socjoterapeuta)
mgr Justyna Klimecka (pedagog, socjoterapeuta)
grupowe zajęcia terapeutyczne w poradni dla dzieci przedzkolnych oraz z klas I-III szkół podstawowych z problemami emocjonalnymi, w zachowaniu, relacjach społecznych.
Osoby prowadzące: mgr Wiktoria Karwacka (psycholog)
mgr Agata Drzazga (psycholog)
Psychoterapia
Osoba prowadząca: mgr Magdalena Jeziorna (psychoterapeuta)
Indywidualne zajęcia terapeutyczne dla dzieci z trudnościami rozwojowymi, w tym specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Osoby prowadzące: mgr Agata Drzazga (psycholog)
mgr Justyna Klimecka (pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny)
mgr Elwira Leśniewicz-Drzazga (pedagog, terapeuta pedagogiczny)
mgr Aleksandra Jóźwik-Gruszka (pedagog, terapeuta pedagogiczny)
Inne rodzaje wsparcia o charakterze terapeutycznym dla dzieci/uczniów z trudnościami emocjonalnymi i w zachowaniu.
Osoby prowadzące: mgr Anna Kłobuch (pedagog, socjoterapeuta)
mgr Justyna Klimecka (pedagog, socjoterapeuta)
Terapia logopedyczna
Osoby prowadzące: mgr Elżbieta Tyc (neurologopeda)
mgr Aleksandra Jóźwik-Gruszka (neurologopeda)
mgr Magdalena Bieniak (logopeda)
mgr Lucyna Trojak-Kempa (psycholog, logopeda)
mgr Paulina Welke (logopeda)
Terapia Biofeedback
Osoby prowadzące: mgr Aleksandra Jóźwik-Gruszka (pedagog)
mgr Magdalena Bieniak (pedagog)
Działania realizowane na terenie szkół/przedszkoli, których odbiorcami będą dzieci i młodzież, rodzice i nauczyciele będą ustalane indywidualnie na podstawie analizy potrzeb poszczególnych placówek. Prosimy o zgłaszanie ich mailowo lub w formie pisemnej (w sekretariacie PPP) po omówieniu z opiekunami z ramienia PPP lub dyrektorem poradni. Prosimy o napisanie o jaką formę pomocy placówka prosi, dla jakich odbiorców (w przypadku dzieci/ uczniów - wiek, klasa), ilu będzie uczestników zajęć, jakie są proponowane terminy, a także z kim pracownik poradni powinien się kontaktować w tej sprawie (najlepiej będzie podać numer telefonu kontaktowego).