Strona główna » Bez kategorii » Przedsmak wakacji nad Bałtykiem

Przedsmak wakacji nad Bałtykiem

5 czerwca 2019 roku klasa 2b wybrała się na trzydniową wycieczkę nad cudowne wybrzeże Morza Bałtyckiego. Od samego początku podróży towarzyszyły nam bezchmurne niebo i wysoka temperatura, które zwiastowały udany relaks na plaży. W drodze nad morze zatrzymaliśmy się w Poznaniu, aby zwiedzić rynek i zobaczyć najważniejsze zabytki stolicy Wielkopolski. Zwiedzaniu towarzyszyła gra miejska, która polegała na robieniu sobie ciekawych zdjęć z zabytkami, które mieliśmy okazję ujrzeć. Kiedy minęła 12.00 i poznańskie koziołki  schowały się przed turystami, ruszyliśmy w dalszą drogę. Wieczorem udało nam się dotrzeć do Darłowa i zaraz po kolacji poszliśmy na spacer o zachodzie słońca. Czwartek był dla nas okazją do odpoczynku w akompaniamencie morskich fal. Dzień rozpoczęliśmy rejsem galeonem i solidnymi porcjami gofrów. Na plaży w Dąbkach zajmowaliśmy się opalaniem i grą w siatkówkę, w efekcie wszyscy wróciliśmy na kolację z piękną opalenizną. Ostatniego dnia wycieczki pogoda co prawda nie była już tak bajeczna, jak poprzedniego dnia, jednak nie przeszkodziło nam to w zwiedzeniu fragmentu Ustki i w pożegnaniu z morskim piaskiem. Nasza klasa razem z wychowawcą – p. Dariuszem Lemanikiem i p. Markiem Froniem jeszcze długo będzie wspominała miłe chwile, jakie przeżyliśmy przed samymi wakacjami.